ååååÅÅÅHH

blogg är så seg inser jag nu! trodde jag hade laddat upp typ minst 10 bilder igår.
sen inser jag nu att det bara ligger där två ynka... *suck!
wellwell! helg nu iaf, alltid lika skönt! får lugna mig från långborden nu, mitt ben kommer närsomhelst fullkomligt bara strejka. *suckar igen...
Har inga speciella planer för helgen. funderar på att kanske bara ta det lugnt :) och på lördag blire nog bio också.

justja! glöme säga att min kamera är på min sida nu! det ända som fattas är ett minneskort som kommer inom kort!
drömde världens bästa dröm som var omöjlig att vaka upp ur. träffade bla anden och hade fått en utlandsresa av min pappa plus mina vänner! he he he, drömma går ju..

men men nog snackat. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0